Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Monday, October 3, 2011

♣ I'm Free Now ♣

Views
Assalamualaikum pembaca-pembaca ku sekalian. Jangan lupa jawab salam aku taw. Menjawab salam itu kan wajib. Alamak, terberi ceramah pulak dalam entry kali ni.


Mesti korang semua pelik kan kenape tajuk entry aku kali ni I'M FREE NOW. Ade sebab kenapa tajuk aku macam ini. Actually aku baru jew lepas habis EXAM. Sangat best bila dah habis FINAL EXAM.


Rupenye tak sangka, dah lama aku duduk bertapa dekat negeri yang paling kecil kat Malaysia ni. Perlis Indera Kayangan nama diberi.. Chewahhh... Macam korang tak tahu negeri ni terletak dekat Utara lha...


Banyak kenangan manis dan pahit berlaku semasa aku menyambung pelajaran. Terlampau banyak sangat sampai tak boleh nak cerita kat korang. Kalau kenangan sedih mestilah gembira sampai tak terkata. Dan kalau cerita sedih, mesti sedih sampai nangis2 bengkak mata.....


Bila nak tinggalkan bumi arau, terasa sedih pula. Dah sayang sangat kat arau sebab dah 3tahun duduk sini. Name aje duduk Perlis tapi tak penah pergi pun tempat2 menarik dekat sini. 


Rasenye tak ade ape nak cerita lagi dalam entry kali ni. Nanti kite bertemu lagi dalam entry AKAN DATANG taw!!! {。^◕‿◕^。} 


                                                   

p/s : Selamat tinggal Perlis. Ada mase kite datang jenguk awak ye...

0 yang rajin komen:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Terima kasih kerana sudi membaca post saya.
Kalau rajin, sila tinggalkan komen anda di sini.