Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Monday, January 2, 2012

☀ Selamat Datang Tahun 2012 ☀

Views
Assalamualaikum


Selamat tahun baru semua! Selamat datang tahun 2012 kepada semua manusia ^_^. Walau apa pun yang terjadi dalam hidup anda pada tahun 2011, anda kena tinggalkan semua itu dan mulakan sesuatu yang baru dalam hidup anda sempena kedatangan tahun baru ini.

Rasanya setiap kali tahun baru, semua orang akan bercerita mengenai azam tahun baru kan? Azam tahun 2011 pun tak tertunai-tunai lagi, inikan pula azam baru. Betul tak?


Saya harap saya boleh tunaikan azam saya yang tahun lepas pada tahun ini. Jika diizinkan Allah saya dapat menyambung pelajaran saya pada tahun ini, saya berazam belajar bersungguh-sungguh!!! (bersemangat la pulak) ^_^. Hope tahun ni memberi makna dalam hidup saya. Mudah-mudahan. Wasalam.

0 yang rajin komen:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Terima kasih kerana sudi membaca post saya.
Kalau rajin, sila tinggalkan komen anda di sini.