Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Tuesday, October 11, 2011

✿ Kepenatan berjalan bersama Family Terchenta ✿

Views
Assalamualaikum 

Terasa penat sesangat, tapi disebabkan rindu nak menaip, terpaksa jugak la menaip kali ni. Penat berjalan bersama family yang sgt aku sayang. Untuk pengetahuan korang, aku baru jew sampai dari Perlis. Korang lupe ea? Aku kan dah habis blaja. Insya allah.. Korang doa-doakan la moga2 aku lepas semua paper  .

Sebenarnye, my parents + my aunty = my family datang amik aku kat perlis 3hb Oct 2011. Diorang sampai sebelum Zuhur. Terkejut jugak parents aku tengok barang2 aku dari part 1 sampai part 6. Diorang tak sangka betapa banyak barang anak dia nie. Aku cakap kat parents aku, ade 2kotak aje. Alih2 tengok penuh bonet kereta. Tergelak jugak la bila tengok kereta aku penuh dengan barang2. Then kitorang teruskan perjalanan pergi Padang Besar yang x berapa nak besar tu.


Padang Besar

Aku pergi Padang Besar sebab adik kesayangan aku tu suruh mak aku belikan teddy bear untuk dia. Nak teddy bear yang besar aje. Dah tu, DEMAND pulak!! Nak besar satu, nak yang kecik satu. Mak aku ikutkan jugak lha sebab dah janji dengan dia. Aku g padang besar juz beli Bear Angry Bird je. Dah minat sangat. Cari domokun tak jumpe lak kat padang besar. Pastu ayah aku drive sampai Jitra n cari hotel lha. Kalau xde hotel, nak tido kat mane pulak! Takkan nak tidur dalam kereta yang dah penuh tue...


Esok tu kami teruskan perjalanan ke Lumut, Perak. Ha.... pusing2 sikit dekat Lumut sebab nak cari hotel. Nasib baik lha jumpe hotel betul2 depan laut, tapi aku tak pergi pun laut tue sebab tak ade jambatan nak turun ke situ pun.

Nama pun orang perempuan kan? Shopping sane sini, beli makanan , souveneirs dan lain lha dekat Lumut. Then, aku teringat nak belikan something untuk seseorang. Aku tanya la die makan ke satay ikan, sotong tu semua, then dia cakap yang dia makan semua benda. Then mase mak aku nak bayar, sempat aku ambil sotong 1 set ( yang dah siap pack dan bermacam-macam jenis) untuk diberi pada Mr.R sekeluarge.. *^_^*

5hb Oct 2011 baru aku teruskan perjalanan balik ke rumh terchinta dekat Sungai Buloh. Masuk je dalam bilik, tengok katil dah memanggil-manggil.. Rindunye dekat katil aku ^_^... Lagipun aku kan baru je habis final exam. 

Sape2 yang ade pengalaman or tengah study, mesti korang rase ape yang aku rase time final exam. Time nak final, mesti tak cukup tidur kan? Mata pun macam panda aje kan. So, ini la masenye kite nak tebus TIDUR kita balik. Betul tak? Okay la korang. Confirm korang penat bace entry aku kali ni yang panjang berjela-jela. Biase la, aku kan dah lama tak menaip, that's why entry kali ni AGAK PANJANG. Jommmm tido semua... Mimpi indah taw! Wasalam. 



0 yang rajin komen:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Terima kasih kerana sudi membaca post saya.
Kalau rajin, sila tinggalkan komen anda di sini.