Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Saturday, November 5, 2011

♥ Result ♥

Views
Assalamualaikum



Ding3x!!!!!!!! Perhatian kepada semua student UiTM, hari ni keputusan peperiksaan dah keluar. Korang semua dah check ke belum? Alhamdulillah, saya Hazwani Zan Juhari, sudah check result saya. Anda bila lagi??? Hehe..


Result exam keluar sehari selepas hari jadi saya!!! Happynya tak terkira.


YeS!! Impian saya akhirnya sudah tercapai! Saya dah habis pengajian Diploma In Accountancy dalam waktu yang ditetapkan. Sangat gembira tak terkata. Segala usaha dan penat lelah yang telah saya curahkan tidak sia2. To my PARENTS, akak dah berjaya dapat DIPLOMA ( walaupun belum grad lagi), berkat usaha, sokongan, dorongan, doa dari mak dan ayah. Terima kasih sebab tak jemu2 bagi nasihat pada akak sampai akak boleh berjaya macam ni.  Ini lah hadiah hari jadi yang paling bermakna dalam hidup saya untuk tahun ini.


Tepat pukul 12.30 pagi, try la bukak emel yahoo sebab sekarang nie UiTM sangat rajin hantar result terus ke email kita, itupun kalau kita daftar. Bukak2 tengok dah ada keputusan peperiksaan. Bila bukak aje result tu, terus menangis tak berhenti-henti. Bukan menangis sebab ada fail, tapi menangis sebab dah complete study. Menangis sebab tak percaya dengan result tue.

Mesti korang boring dengar wanie cite pasal result wanie ni kan? Kawan2, wanie nak korang semua doakan yang wanie dapat further study lepas ni. Wanie nak minta study Degree dalam bidang Accountancy atau Finance dekat UiTM aje. HOpe tercapai impian wanie tue.



Okay la kawan2 sekalian. Sampai sini sahaja entry untuk kali nie. Bertemu kita dalam entry akan datang. Jage diri ye semua. Wasalam.

0 yang rajin komen:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Terima kasih kerana sudi membaca post saya.
Kalau rajin, sila tinggalkan komen anda di sini.