Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Wednesday, November 2, 2011

ஐ Update Blog ^_^ ஐ

Views
Assalamualaikum


Rasenye dah lame tak mengUPDATEkan belog yang terchinta nie kan. Sorry sangat2x.
Aku amik mase nak mengaktifkan kembali diri aku semula. Mungkin agak payah bagi aku nak jadi diri aku macam dulu. Maksudnya, dulu kawan2 aku cakap aku ni jenis happy go lucky, sentiasa tersenyum, so aku nak jadi macam dulu balik. Korang tolong doakan aku ye. Aku harap aku dapat lupakan dia sangat2x(◕^^◕)


Aku rasa aku boleh lupakan dia sebab kitorang kapel sekejap aje, xsampai sebulan pun. Kenal pun xlame sangat kan? Bak kata kengkawan aku, kumbang bukan seekor pun. Banyak kumbang lain kat luar sane. Ha... betul pun ape kawan aku cakap tu. 


Kalau kumbang tu dah tak nak kat kita, takkan kita terhegeh-hegeh nak dekat dia. Baik kita terima orang yang nak dekat kita. Betul tak?


Aku rasa sampai sini aje la entry aku kali ni. Entry kali ni agak pendek sebab jari nie terase malas untuk menaip. Sorry guys sebab dah lame tak update blog ni. Wasalam..

0 yang rajin komen:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Terima kasih kerana sudi membaca post saya.
Kalau rajin, sila tinggalkan komen anda di sini.