Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Friday, November 4, 2011

✿ Sweet 21 ✿

Views

Assalamualaikum

Kawan2 wanie sihat tak hari ni? Hope korang semua sihat hendaknya. Alhamdulillah bersyukur sangat2 sebab sampai hari ni, Allah masih beri saya nyawa untuk bernafas lagi di dunia yang fana ini.

Mesti korang semua tertanya tanya kan kenape entry hari ni ' Sweet 21 '? Today is my birthday!!!


Tak sangka dah masuk 21 tahun dah hari ni kan? Rase cam budak2 aje lagi.  Hehe..



Saya tak dapat hadiah dari sesiape pun. Sangat sedih kan? Tapi saya dapat KISS from my LOVELY MOM taw!! Itu yang paling bermakna sekali dalam hidup saya tau. Terima kasih mak sebab jadi orang pertama yang wish tadi. 

Walaupun hari jadi kali ni agak sedih sebab setiap kali menjelang hari jadi, confirm saya tak ade bf. Sangat sedih kan? Tak ada la dapat hadiah daripada yang TERSAYANG. Adoyai!!! Apesal la nak sedih2 time besday nie kan? Chill Girl!!! hehe... (saje nak sedapkan hati sendiri ^_^)

Nak ucapkan jugak terima kasih kepada kawan2 yang wish dekat Facebook, anta mesej n yang coll wanie tu. Terima kasih korang!!! Sayang kat korang. MUaaccchhhxxxx!!!! 

Okay la kawan2. Have a nice day yeah. Sorry sebab entry sangat pendek hari ni. Korang kan taw, kalau guna maxis, mesti dapat call free kan? So, nak g bergayut dengan kawan2 la nie.. Wasalam. ^_^

0 yang rajin komen:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Terima kasih kerana sudi membaca post saya.
Kalau rajin, sila tinggalkan komen anda di sini.