Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel LINK Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter Get This.

Thursday, February 9, 2012

ღ Dapat Sambung stdy!!! ღ

Views
Assalamualaikum

Sorry guys sebab dah lame xupdate belog ni. Ada masalah kesihatan dan kestressan. Haha... Hope korang sume sihat alhamdulillah.


Sebenarnya dah lama dapat tahu keputusan permohonan kemasukan ke degree uitm. Tapi baru sekarang rase nak share dengan korang semua.





Ha.. korang tahu tak dekat atas ni gambar apa?


Ni yang nak share dengan korang sume ni. Saya dah dapat sambung belajar!!! Hepi sangat2 sebab impian saya tercapai. Dapat sambung dekat aje dengan rumah sebab be4 nie study dekat UiTM Perlis. Jaoh kan? Now bila dah dapat smbung dekat dengan rumah, rasa sangat happy.

Erm... dapat kos yang saya impikan, so rasenye mesti lah gembira kan? UiTM Kampus Bandar Melaka? Wow! Tengah bandar tu. Tak tahu la macam mana nak serasi dengan tempat tu kan? Korang sume doakan la yang saya boleh serasi dengan persekitaran di sana ^_^.




Ada jugak perasaan sedih bila dapat smbung stdy nie. My lovely group members xdapat same dengan saya. Kawan saya si Mariah tu dapat smbung dekat Uitm Perlis. Dia dapat kat sana sebab dia org utara ^_^. Dapat dengan adik kesayangan dia la si Zhatey tu.


Kawan saya si Murni dah tercampak jauh dekat Dungun. Wah! Rasa pelik la pulak sebab ari tue jumpa lec, dia cakap sapa yang duk area Selangor, maybe akan dapat Melaka or Jengka. Tapi tak sangka dia boleh ke Dungun. Rasanya kala saya dapat sane, kompem meraung punye sebab jauh, lepas tu xde kawan kat sane... Uwaaa.....


Kawan2 kelas semuanya dah berpisah-pisah. Hope korang semua boleh teruskan stdy korang n hope korang boleh score seperti mana korang score tyme kita Diploma sama2 dulu ^_^.


Okey la... ni je entry untuk kali nie. Next time, ade masa akan diupdate ^_^. Lupe nak gtaw, kawan kelas ada dapat same tempat dengan saya. Hope kitorang akan satu kelas. Amiinnnn... Okey la korang sume. Tata titi tutu... Wasalam...



0 yang rajin komen:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Terima kasih kerana sudi membaca post saya.
Kalau rajin, sila tinggalkan komen anda di sini.